لیزر موهای زائد شکم

دسته بندی ها : مقالات

طی سال‌های اخیر، لیزر به‌عنوان بهترین روش برای از بین بردن موهای زائد شکم شناخته شده است. مهم‌ترین مزیت دستگاه‌های لیزر حذف 85 درصد از موهای زائد است؛ البته که این دستگاه‌ها ویژگی‌های دیگری دارند. برای جواب‌گیری بهتر از لیزر موهای زائد شکم، باید دستگاه مناسبی انتخاب شود. برای انتخاب دستگاه مناسب، مهم است با بهترین دستگاه‌های لیزر آشنا شوید و نسبت به ضخامت موی شکم زنان و هم‌چنین رنگ پوست، نسبت به انجام لیزر اقدام کنید. برای کسب اطلاعات در مورد بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد شکم زنان و مردان در کنار مراقبت‌های بعد از لیزر، فقط کافی است به مطالعه این مقاله ادامه دهید.

آشنایی با بهترین دستگاه‌های لیزر موهای زائد شکم

لیزر موهای زائد شکم با دستگاه لیزر الکساندرایت

یکی از بهترین دستگاه‌‌ها برای انجام لیزر موهای زائد شکم، دستگاه الکساندرایت است. دستگاه لیزر الکساندرایت، از جدیدترین تکنولوژی‌ها برای حذف موهای زائد کلیه نقاط بدن است. محبوب‌ترین دستگاه‌های لیزر الکساندرایت شامل لیزر الکس اکسنتو، لیزر الکس اندیگ HR و لیزر الکس اکسنتو اندیگ می‌شوند.

از ویژگی‌های این دستگاه لیزر می‌توان به سرعت و دقت بالا، اثربخشی رضایت بخش و درد کم اشاره کرد. همین مشخصات باعث شده تا کلینیک‌های زیبایی نسبت به خرید دستگاه لیزر الکساندرایت در مدل‌های مختلف اقدام کنند. برای دریافت خدمات لیزر موهای زائد شکم، حتما بررسی کنید که دستگاه لیزر  طول موج مناسب، سیستم خنک کننده قوی، و قدرت کافی داشته باشد.

دستگاه الکساندرایت؛ برای لیزر موهای زائد شکم زنان و مردان

لیزر موهای زائد شکم با لیزر دایود (DIODE)

برای حذف موی شکم زنان و مردان، لیزر دایو یکی از بهترین گزینه‌ها است. در پاسخ به سوال «لیزر دایود چیست» باید گفت این لیزر در دامنه مرئی مادون قرمز نور تولید می‌کند که در دسته نیمه‌رسانا قرار می‌گیرد. در لیزرهای نیمه‌رسانا، پرتو نور در یک گستره باریک روی کروموفورهای ناحیه شکم تابانده می‌شود. دستگاه لیزر دایود در عمق بیشتری از پوست نفوذ می‌کند که همین ویژگی باعث شده تا لیزر دایود (DIODE) به‌عنوان یکی از برترین فناوری‌های موجود برای رفع موهای زائد شناخته شود.

فناوری دايود به نسبت انواع دستگاه رفع موهای زائد مزایای بسیار بیشتری دارد که می‌توان به عمق نفوذ بیشتر، کاهش ریسک به خاطر پالس یکنواخت، خنک سازی سطحی، قابلیت استفاده در پوست‌های تیره و پوشش سطح گسترده‌تری از پوست اشاره کرد. اگر به‌دنبال لیزر موهای زائد شکم با بهترین دستگاه‌ دایود هستید، پیشنهاد ما  لیزر دایود اچ اس 811 است؛ زیرا این دستگاه تاییدیه FDA آمریکا را دارد.

لیزر موهای زائد شکم با دستگاه ای پی ال اس اچ ار

کمپانی مداپلو که انواع دستگاه ليزر را تولید می‌کند، محصولی محبوب با نام دستگاه ای پی ال اس اچ ار دارد. این دستگاه که برای لیزر موهای شکم بهترین گزینه است، در دو مدل  650 SHR و 310 SHR تولید می‌شود که تاییدیه FDA آمریکا را دارند. البته این دستگاه‌ها تاییدیه CE اروپا را نیز دارند. عبارت IPL در دستگاه‌های کمپانی مدایلو، مخفف عبارت Intense Pulsed Light است که در لغت فارسی معنای آن نور پالسی تشدید شده است.

در این دستگاه تنظیمات قدرت لیزر نسبت به  جنسیت، تایپ پوستی فرد، ضخامت، رنگ و تراکم موی ناحیه درمان، هر شات لامپ دستگاه چندین مرتبه خاموش و روشن می‌شود. در بخش Professional Mode، می‌توان تعداد دفعات خاموش و روشن شدن دستگاه را تنظیم کرد.

لیزر موهای زائد شکم با دستگاه‌های لیزر خارجی

نکات مهم برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر

برای انتخاب بهترین دستگاه لیزر، در اولین قدم باید میزان ضخامت موها بررسی شوند؛ زیرا تاثیر مهمی روی میزان جلسات لیزر موهای زائد شکم دارند. علاوه‌بر این، برای از بین بردن موهای شکم،‌ توجه به برند و کشور سازنده دستگاه، برند و مدل دستگاه لیزر و انتخاب کلینیک‌‌های معتبر اهمیت بسیاری دارند. از جمله دستگاه‌های پیشنهادی برای موی زیر شکم دختر، می‌توان به دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت اشاره کرد.

مراقبت‌های لازم بعد از لیزر؛ از دوش گرفتن تا شیو کردن موهای شکم

اولین بخش مهم مراقبت‌های لازم بعد از لیزر، زمان دوش گرفتن است. توصیه می‌شود قبل از انجام لیزر، دوش گرفته و شیو کنید و تا 48 ساعت پس از انجام جلسه لیزر درمانی، دوش نگیرید. هم‌‌چنین مهم است برای ناحیه لیزر شده از پمادهای کاهش التهاب‌های پوستی مانند زینک استفاده کنید. فرقی نمی‌کند از دستگاه لیزر آپولومد استفاده کنید یا الکساندرایت، مراقبت‌های گفته شده برای دریافت نتیجه‌ای بهتر ضروری هستند.

اصول مراقبت‌های لازم بعد از لیزر

لیزر موهای زائد شکم؛ بهترین روش از بین بردن موهای شکم

 لیزر برای مدت‌ها ماندگاری خواهد داشت؛ همچنین با تکرار جلسات یادآور به‌صورت شش‌ماهه یا سالانه و با استفاده از دستگاه لیزر باکیفیت، می‌توان مدت زمان ماندگاری نتیجه را به چندین سال افزایش داد. لیزر برای حذف موهای زائد شکم به قدری کارایی دارد که بسیاری از افراد اقدام به خرید دستگاه لیزر خانگی می‌کنند؛ البته تأثیر این دستگاه به اندازه لیزرهای پیشرفته موجود در مراکز زیبایی و کلینیک‌ها نیست. در کلینیک‌های زیبایی انواع دستگاه‌های لیزر، مانند لیزر الکساندرایت، IPL و دایود برای تایپ‌های پوستی مختلف وجود دارد تا بهترین نتیجه لیزر موهای شکم برای مراجع حاصل شود.

شماره تماس مجموعه

با ما در ارتباط باشید واحد پشتیبانی آفا آماده پاسخگویی به سوالات شما کاربران گرامی است.

نظرات کاربران

نظرات شما برای آفا ارزشمند است. لطفاً نظرات خود را برای ما بنویسید.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “لیزر موهای زائد شکم”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *